Rotterdam aan de Maas

Voor al je foto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
jan.veen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 191
GeregistreerdCOLON 12 Okt 2008 11:50
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

vrijdag even rond het blauwe uurtje Rotterdam in geweest en even met verschillende belichtingen bezig geweest
3 foto's samen gevoegd en lichte tonemapping
Is het wat?

1Afbeelding

2Afbeelding

3Afbeelding

4Afbeelding

Bedankt voor het kijken
canon eos 400 D+grip|sigma 10-20 |sigma 17-70|tamron 70-300 telelens|sigma 105 mm macro|50 mm 1.8 II|en wat filters|speedlite 430 EX II

http://jan-veen.fotoport.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Nr 2&4: erg mooi om te zien, kunnen aan de muur;-)

Nr#1 vindt ik wat druk. Misschieen een idee, maar kan je in zo'n geval niet beter met een polarisatie filter iets van al die reflecties weghalen?
Nr#3 De weerspiegelingen van de gebouwen links trekken je aandacht en leiden je oog zo recht de foto uit.

Erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Wooowww!

Nummer 2: subliem!!
Nummer 4: mooi, zeker met de kleuren die terug komen in de drijvende bollen. (staan al een tijdje op mijn 'to do' lijst...) Mooie weerspiegelingen in het water die accentueren, niet de aandacht wegleiden.
Nr 1: is mij te druk, te kleurrijk. De onrust van de kruising voor het theater, de groene verlichting van het kpn gebouw. Wel erg mooie weerspiegeling op de bankjes / stenen langs de kade. Maar persoonlijk vind ik dan de lichten in het verlengde daarvan, het centrum van de foto, wat te fel. Maar ik doe het je niet na!
Nummer 3: Is qua compositie / beeld gewoon al veel minder spannend. En inderdaad, je ogen jagen zo de foto uit door het gebouw / reflectie links.

Gr,JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Jumper
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3895
GeregistreerdCOLON 13 Dec 2006 22:45
WoonplaatsCOLON Gemert

Prachtige serie hoor :?
Vooral de composities heb je overal goed gekozen.
Ook de kleuren en tekening in de luchten bevallen mij wel.

Gr. Jan
Canon materiaal
Brell

Ik waag mij niet aan aan of opmerkingen aangezien ik totaal niet bekend ben met dit soort fotografie.
Voor mij, en dat geld denk ik voor allen op dit forum, is dit een persoonlijke smaak, ik mag het graag zien.

Arnold
Gebruikers-avatar
erwin_peters
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 56
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2010 21:18
WoonplaatsCOLON Warmenhuizen
CONTACTCOLON

Net als Brell ben ik ook niet bekend met dit soort fotografie. Ik wil het wel graag eens proberen dus pik de opmerkingen hier graag mee.

Persoonlijk vind ik de 2de plaat erg mooi. Gaaf hoe die verlichting op de brug uitkomt. Ik vind het een mooie serie.

Groetjes,
Erwin
Just a starter!

Canon EOS 20D + 17-85 IS USM + 70-300 USM + 50mm 1.8
Gebruikers-avatar
lila
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 15:17

Prachtige reeks, vooral 2de plaat heel erg mooi!
Gr, lila
Canon EOS 40D - Canon EF-S 17-85mm f/4-5.6 IS USM - Canon EF 50mm f/1.8 II - Canon EF100mm f/2.8 Macro USM
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar