Batterijgrip

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

wat is het verschil tussen de verschillende baterrygrips?

bv
http://www.digicamshop.nl/product/52256 ... -grip.html" onclick="window.open(this.href);return false; (139 Euro_)

en

http://www.digicamshop.nl/product/52256 ... -grip.html" onclick="window.open(this.href);return false; (60 Euro)
Gebruikers-avatar
borg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 10:46
WoonplaatsCOLON Born

Edward,

Je hebt 2 dezelfde linkjes geplaatst. Zitten er bij de dure versie soms batterijen bij? Of is het een ander (b?)merk?
Correct me if I'm wrong...
Gebruikers-avatar
jtolsma
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 541
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2008 20:58

En anders deze: http://www.aq4u.nl/catalog/product_info ... cts_id=143" onclick="window.open(this.href);return false;
J@n

Ik verdiep mij vandaag maar weer eens in mijn lachrimpels :-)
Canon Eos 60D met het nodige glas, statief, flitser etc. + Canon Powershot SX230 HS (met GPS), voor erbij.
Gebruikers-avatar
frank
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1454
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2004 22:02
WoonplaatsCOLON Waalre

doei
Laatst gewijzigd door 1 op frank, in totaal 10 keer gewijzigd.
explosives41
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 16 Jul 2010 09:10

Ik heb ruim een jaar geleden een Phottix battery grip voor mijn 50D gekocht via onderstaande link. Werkt perfect, alle functies die een originele ook heeft én materiaal van zeer goede kwaliteit. Ook over de batterijen die men verkoopt ben ik zeer tevreden en dat allemaal voor een zeer interessante prijs.

http://stores.ebay.nl/Hong-Kong-Supplie ... 34.c0.m322" onclick="window.open(this.href);return false;
Be good, if you can't be good, becareful
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

De dure is van Canon en de goedkopere is een imitatie...

Ik vraag me echter af hoe de kwaliteit van de imitatie is...
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Hoi,

Ik heb een webshop gehad met namaak batterygrips enz...
Ik kreeg steeds vaker te horen dat er stroringen optraden en accu's niet goed presteren.
Daarom raad ik je aan gewoon een originele te kopen. Is het geld meer dan waard!
Gebruikers-avatar
erwinp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Stadskanaal
CONTACTCOLON

Ik heb voor mijn 400d ook een phottix gekocht, incl. een extra accu bij aq4u... Niks mee aan de hand. Werkt prima. Ook de levensduur van de accu is prima. Gebruik de combi nu ruim een jaar. Geen klachten hier.
Canon EOS 50D, Canon EOS 400D, Canon 50mm f/1.8 II, Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II, Soligor 100-300 mm, Triopo 980C Speedlite Flash, Cactus V.4, Velbon Sherpa 200R, Cokin A Series Filters
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

edwardmila schreefCOLONIk vraag me echter af hoe de kwaliteit van de imitatie is...
Dat hangt van het imitatie "merk" af, ik heb een half jaar geleden een BG-E8 imitatie voor mijn 550 bij dealextreme gekocht. Werkt hetzelfde als een originele, ziet er precies hetzelfde uit, inmiddels kunnen proberen dat hij precies hetzelfde aanvoelt en hij doet het nog steeds. Scheelde 100 euro op een originele. Op de site van dx is overigens wel te lezen dat bij een aantal gebruikers er wat problemen zijn, maar ik heb geen idee welk percentage niet goed werkt. Koop je goedkoop en ver dan is garantie een ander verhaal dan wanneer je het bij de fotograaf bij jou om de hoek aanschaft.

Op je vraag terug komend, de kwaliteit van een imitatie grip die je online bestelt blijft een gok, want in het verre China is er een overvloed aan imitatie fabriekjes.

Arjan
Gebruikers-avatar
edwardmila
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 420
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 20:41

Het is een originele Canon geworden...

Bedankt voor jullie reacties...
Gebruikers-avatar
nieuwsgroepen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 486
GeregistreerdCOLON 24 Okt 2010 20:29
WoonplaatsCOLON Westerbork

Niks mis mee. Veel plezier met je grip.

Arjan
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar