Keukenhof

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
sandra2010
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2010 21:35

Zaterdag ben ik naar de Keukenhof geweest. Niet al te veel bloemen meer maar toch nog een paar mooie kunnen maken. Commentaar mag natuurlijk altijd, dit is nl. de eerste keer dat ik foto's plaats.

1.Afbeelding
2.Afbeelding
3.Afbeelding
4.Afbeelding
phd
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1811
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2006 14:37

Foto 2 heeft mijn voorkeur ivm de mooie achtergrond en de softe kleuren. Een mooie "wegdroomfoto".
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Inderdaad:
Foto 2: Woooowwwww!
Foto 1 kijkt voor mij net niet lekker tegen de lucht
Foto 3 ben ik qua scherpte niet kapot van, fraaie bokeh maar iets teveel naar mijn idee.
Foto 4 vind ik persoonlijk qua kleur een kermisattractie.... En als oud hovenier zeg ik dan: nog zo'n zieke parrot tulp ook. Maar dus erg persoonlijk die interpretatie.
Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
druifje45
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 353
GeregistreerdCOLON 04 Apr 2010 08:23
WoonplaatsCOLON leiden

ik zie helaas geen foto's. wel vakjes van photobucket met de mededeling dat de foto's zijn verwijderd of verplaatst. groetjes krista
gek zijn is ook leuk
eos 50d, manfrotto statief en een volle tas
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Hier hetzelfde probleem....
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
sandra2010
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 21 Mrt 2010 21:35

Dat is vreemd, gisteren stond het nog goed en ik heb de foto's niet verplaatst in Photobucket. Ik ga het uitzoeken!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar