Aangeschoten Wild 2011

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

25 maart organiseerde een groep enthousiaste studenten alweer de derde editie van Aangeschoten Wild, een groeiend pop- en cultuurfestival in Delft. Naast een aantal opkomende bands en solo-artiesten was er ruimte voor cabaret en van alles meer. Ik heb me echter op het eerste gefocust, met onderstaande selectie als resultaat.

Vragen of op- en aanmerkingen zijn uiteraard van harte welkom!

1: Bryan van Putten
Afbeelding

2: Secret Umbrella
Afbeelding

3: Secret Umbrella
Afbeelding

4: La Boutique Fantastique
Afbeelding

5: La Boutique Fantastique
Afbeelding

6: La Boutique Fantastique
Afbeelding

7: Eefje de Visser
Afbeelding

8: Ethereal
Afbeelding

9: Fabian
Afbeelding

10: Fabian
Afbeelding

11: Fabian
Afbeelding

12: Fabian
Afbeelding

Dank voor het kijken!
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik vind het wat veel plaatjes om allemaal te bespreken.
Algemeen wisselende kwaliteit. Ook algemeen drukke achtergrond. Ik denk dat je er goed aan doet een kleiner diafragma te gebruiken bij dit soort zalen, geeft wat rustiger platen en voor komt dat je een flitser nodig hebt.
Neem bijvoorbeeld plaat #1, de zanger komt niet o nauwelijks los van de achtergrond. Vergelijk met plaat 7 waar dit veel beter voor elkaar is. prima plaat eigenlijk.
Volgens de exif is #3 ingeflitst. Dat zie ik niet terug, de scherpte ligt ook niet lekker.
Bij platen als #5 mag je van mij flitsen :P gaaf effect heb je bereikt.
De rest zijn leuke platen om naar te kijken en geven een goed beeld.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Dank voor je reactie! Heb er zeker wat aan! Goede tip over het diafragma-gebruik, al kan ik (met de huidige glasbak) niet veel lager (deze platen tussen de F3.2 en F4).
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

iedere (foto)job gaat vaak beter met het juiste gereedschap he ;).
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar