Ad blocker detectedCOLON Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Vorig jaar heb ik hier al eens een dergelijke serie laten zien. Dit onderwerp blijft mij intrigeren en in combinatie met off-camera flitsen (a.k.a. strobist) kan het geweldige beelden opleveren. Graag jullie mening, tips, adviezen etc.
1.
18044
2.
18045
3.
18046
'To the complaint, 'There are no people in these photographs,' I respond, 'There are always two people: the photographer and the viewer.' – Ansel Adams
@sprokeq: Goeie tip! Ik heb de foto's gisteren gemaakt, dus ik kan het insturen.
'To the complaint, 'There are no people in these photographs,' I respond, 'There are always two people: the photographer and the viewer.' – Ansel Adams
@BertusL en @marindatempelaars: Bedankt voor jullie leuke reacties!
'To the complaint, 'There are no people in these photographs,' I respond, 'There are always two people: the photographer and the viewer.' – Ansel Adams
Ze vallen in smaak, leuk om te horen. Dank voor jullie reactie Kelvin, Hekkie en Jumper.
Vind het vooral grappig dat iedereen een eigen voorkeur heeft voor één van de drie en dat tegelijkertijd er niet één direct uitspringt als favoriet.
'To the complaint, 'There are no people in these photographs,' I respond, 'There are always two people: the photographer and the viewer.' – Ansel Adams
@Marfique: De "hoeveelheid" flits is net zoveel als bij de andere foto's. Het enige verschil is dat de positie van de flitser is gewijzigd. Vrij frontaal, waardoor inderdaad de suggestie gewekt wordt dat deze "te veel" ingeflitst is.
'To the complaint, 'There are no people in these photographs,' I respond, 'There are always two people: the photographer and the viewer.' – Ansel Adams