canadeese natuur

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
mrzilza
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2011 19:17

beste forummers,

ik ben lekker in canada op kerst vakantie, en natuurlijk de eos mee maar als beginner is het best lastig soms zie je door de bomen het bos niet meer en kan je hopelijk terug vallen op je mede forummers. dus bij deze heb ik wat natuur fototjes gemaakt en wat experimentele fotos gemaakt. ik hoop dat jullie wat aanvulling kunnen geven zodat ik mijn techniek(vooral dat) kan verbeteren. bedankt voor de hulp alvast


bossen met zonnestralen.
1

25995



gescheurde boomstam
2

25996



dorre bloem met sneeuw
3

25997




vooral hier tips over graag kleine watervalletjes.
4

25998




en hier ook over een wat grotere waterval.
5

25999



ijspegels bij de waterval

6

26000



wat zon met wolkjes en ijs in water. niet de beste foto toen ik het idee had dat me instellingen goed stonden was de zon al weer te ver weg gevallen. maar het gaat hier vooral om de techniek niet de pracht.

7

26001



wat druppels op een dvd
8

26002

Canon eos 600d - Canon EF 70-300 mm F/4-5.6 IS USM - Canon EF-S 18-135 mm F/3.5-5.6 IS - plastic fantastic - Canon Powershot G12 - veel uitbreiding gewenst
DeLange42
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2011 10:29
WoonplaatsCOLON Cyberjaya

Ik vindt dat ook altijd moeilijk. Leuk om foto's te maken van wat je ziet, maar dan komt het niet meer zo over op de foto. In mijn ogen ben je wel redelijk geslaagd. Mijn favorieten zijn 5 en 6, waarschijnlijk omdat ik deze zelf ook wel "gezien" zou hebben.
De laatste vind ik persoonlijk een beetje off topic.
-------------------------------
Canon 400D; Canon 5D MK II; Divers glaswerk met en zonder gekleurd randje; Fruit om alle na te bewerken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar