Fyra HDR

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
JVN91
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011 13:47

Vond de foto op zich nog niet heel veel spreken, maar nu ik HDR hier op heb toegepast ben ik er zeer tevreden over.

Afbeelding
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Ik vind 'm ook wel tof!
Mijn blik wordt trouwens het meeste getrokken naar de huisjes erachter dan de trein.
JVN91
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011 13:47

Dankjewel! Dat kan ik mij wel een beetje voorstellen dat je meer naar de huizen wordt getrokken dan de trein :)

Ben nog nieuw met HDR, maar vind het erg leuk om te doen! Heb nog een aantal foto's die ik deze week gemaakt en bewerkt heb.
Gebruikers-avatar
Marcel174
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 268
GeregistreerdCOLON 03 Aug 2010 10:31
WoonplaatsCOLON Apeldoorn

Bij mij trekt juist de aandacht in eerste instantie naar het verkeersbord langs het spoor en dan naar de trein.
Ik zou persoonlijk de camera net iets meer naar rechts hebben gedraaid zodat je meer langs de trein kijkt.

Verder is de HDR goed gelukt. Ik vindt het wel ietsje te ver doorgeschoten maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.

Veel succes met je HDR creaties.

Gr Marcel
JVN91
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011 13:47

Heel erg bedankt voor de feedback!
Het verkeersdbord staat er erg aanwezig op inderdaad.

Ieder zijn smaak als we het over HDR tinten spreken ;)
Anoniem 3

Off topic:
Verkeersbord? Waar?
Dat is een spoorwegsein. :mrgreen: WELK? Dat kun je van de achterkant niet zien.

En on-topic:
Ook ik vind dat je te ver doorgeschoten bent met HDR en dat de huizen meer aandacht trekken dan de Fyra. Wanneer gaat de echte nou eindelijk rijden? Ik ben bang van nooit.
Gebruikers-avatar
industrial63
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 278
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2011 00:21

Kweeniet....voor mij is dit dus hoe een HDR niet moet......Doorslag naar grijs , te veel opgelicht zodat de plaat egaal vlak wordt zonder dynamiek.but no hard feelings!
JVN91
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011 13:47

Bedankt voor je antwoord,

Dat het grijs is komt een groot deel door de originele foto, het was namelijk een saaie grijze dag.


Voor de rest pure kwestie van smaak.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar