Lars Boom in Loenhout

Zet hier je (zwaar) bewerkte foto's neer. Hier komen dus geen ungeprocessde foto's maar alleen gefilterde foto's.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
jan1977
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2008 17:33
WoonplaatsCOLON Delft

Onderstaande foto is een bewerking van een foto die ik bij het veldrijden in Loenhout heb genomen. Het hek aan de zijkant van de brug is weggeshopt en de contrastloze lucht op de achtergrond is van textuur voorzien. Verder nog wat gespeeld met kleuren en vignettering.

26201


Groet en een goed 2012!
EOS 7D, Tokina 11-16 f2.8, Canon 17-55 f2.8 IS, Canon 70-200 f2.8 IS, Canon 100-400 f/4.5-5.6 L IS USM, een flitser, Canon convertors 1.4x en 2.0x
JVN91
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2011 13:47

Heel knap bewerkt!!
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Misschien een idee om het originele beeld erbij te laten zien? Nu kan ik me onmogelijk een beeld vormen of dit wel of niet goed gedaan is. Zo vind ik het eigenlijk weinig spannend. Maar da's mijn mening maar ;-P
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
jan1977
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 14 Sep 2008 17:33
WoonplaatsCOLON Delft

ErikDignum schreefCOLONMisschien een idee om het originele beeld erbij te laten zien? Nu kan ik me onmogelijk een beeld vormen of dit wel of niet goed gedaan is. Zo vind ik het eigenlijk weinig spannend. Maar da's mijn mening maar ;-P
Meestal wordt in dit subformum het origineel niet geplaatst, vandaar dat ik het ook achterwege had gelaten. Maar bij deze het origineel:

26204

En bedankt voor het delen van je mening, hij wordt zeker gerespecteerd :wink:

@JVN91 bedankt voor de blijk van waardering
EOS 7D, Tokina 11-16 f2.8, Canon 17-55 f2.8 IS, Canon 70-200 f2.8 IS, Canon 100-400 f/4.5-5.6 L IS USM, een flitser, Canon convertors 1.4x en 2.0x
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Op een of andere manier vind ik het origineel toch mooier en beter. Het laat meer zien, imo, van waarmee (met welke tak van de wielrensport) de sporter bezig is. En de kleur van de wielrenner bij #1 vind ik wat te gelig, en het editmatige "aura" om de man heen is naar mijn smaak zelfs lelijk.

Maar wie ben ik om jouw bewerkte versie zo te beoordelen als je zelf tevreden bent? Daar gaat het toch om?

Gr.

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik vind ze beide mooi..
de ene heeft weer wat de andere niet heeft en anders om.. ;)

oftewel, Well done! ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar