Caithlyn (natuurlijk rood)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

thematisch werk: Caithlyn. :)

1. Afbeelding

2 Afbeelding

3. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
gerben_cadee
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 575
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2006 12:32
CONTACTCOLON

Hmm.. ben benieuwd naar je keuze voor deze composities...
Ofcourse my 40D is a point and shoot camera! If I don't point I get the strangest results, and if I don't shoot I don't get anything at all!
www.gerbencadee.nl
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

gerben_cadee schreefCOLONHmm.. ben benieuwd naar je keuze voor deze composities...
Bij het natuurlijk rood project hou ik het altijd heel sober en probeer de karakters een beetje te vangen (zie voorgangers op mijn site)
Verlegen blijft verlegen, zelfverzekerd blijft verzekerd etc..
Tja en bij het uikaderen wijk ik wel eens vaker af geloof ik :wink:
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
martinus
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3346
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2007 10:08
WoonplaatsCOLON Hoorn
CONTACTCOLON

Hoi Peter, ik vind afwijkende uitsnedes ook prachtig als ze in balans zijn. Maar deze missen dat een beetje vind ik. Verder qua belichting netjes en net als alle andere. Wat is het einddoel van je project ? Ik bedoel, komt er een grand finale waarmee je ons gaat verrassen ?
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

martinus schreefCOLONHoi Peter, ik vind afwijkende uitsnedes ook prachtig als ze in balans zijn. Maar deze missen dat een beetje vind ik. Verder qua belichting netjes en net als alle andere. Wat is het einddoel van je project ? Ik bedoel, komt er een grand finale waarmee je ons gaat verrassen ?
Dank je Martinus, Uitsnedes zijn altijd discutabel. Je opm van niet in balans snap ik wel hoor (zou ik misschien ook wel maken als ik deze foto's tegenkwam :P ) Ik heb gezocht en getest en kwam bv bij nr 3 uit op deze. Iedereen wil altijd dat de geportretteerden de foto "inkijken" dat vond ik bij de laatste juist een stuk saaier. Omdat ze een beetje terugkijkt vond ik dit lekkerder ogen.

Wat ik wil als einddoel. Weet ik eigenlijk nog niet. Het is ooit begonnen, omdat ik een beetje een onderwerp zocht en omdat ik gecharmeerd ben van roodharige mensen. Uiteindelijk zet ik er een punt achter als ik het beu ben, maar voorlopig nog niet. misschien dat ik van ieder 1 foto ga plaatsen in een "blurbboek" of zo (niet dat er iemand op zit te wachten of zo, maar het zou voor mezelf wel een mooi bewaarartikel vormen :wink: )
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar