Winter Heuvelland....nog één keertje

Voor alle andere natuurfoto's die je in de andere categorieën niet kwijt kunt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
zweuds
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2949
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2011 09:13
WoonplaatsCOLON Landgraaf
CONTACTCOLON

Omdat ik er zo van genoot, krijg ik er geen genoeg van......

01
Afbeelding

02
Afbeelding
Groet Peter.
“I walk, I look, I see, I stop, I photograph.”
— Leon Levinstein

https://www.flickr.com/photos/131692809@N07/
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ik begrijp dat je er geen genoeg van krijgt. Maar misschien dat de leden op het forum al wel een beetje goeg hebben van alle winterplaatjes, waardoor er nog niet is gereageerd.
OP mij komen de foto's onscherp over. Op foto 1 heb je wel mooi licht te pakken maar komt het er toch niet uit. Op foto 2 kan ik weinig interessant ontdekken. Volgende keer beter!

groet Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Gebruikers-avatar
rdewinter
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 147
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2009 20:12
CONTACTCOLON

Als er iets op de voorgrond had gestaan om het enorme uitzicht te breken was het misschien wat spannender geweest...
EOS 60D :: EOS 6D :: 24-70 f/2.8 L USM :: 35 f/1.4 Sigma :: 100mm f/2.8 L Macro IS USM :: 70-300 f/4-5.6 L IS USM
Soligor extender DG Pro 1.4 :: Extension Tube EF25 II :: Speedlite 580EX II
cadboer
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 920
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2004 12:25
WoonplaatsCOLON Leiden

Hoi Peter,

Ik vind foto 1 een mooie foto qua compositie heeft hij een mooie verdeling alleen het licht en de kleur komt niet zo uit de verf. Ik weet niet of je een er aantal gemaakt hebt, daar bedoel ik mee om de minuut een foto maken van het zelfde plaatje. Want dan kan je zien wat het zonlicht doet. Persoonlijk had ik misschien een minuut of twee langer gewacht voor iets meer zon licht. Want dan valt hij er mooi over dat dorp heen en dan krijg je net iets meer kracht in je foto. En een grijs verloop filter kan je hier mee helpen, ook om de voorgrond een beetje op te lichten. Ik weet alleen niet of je die hebt gebruikt Peter.
Foto 2 ik denk dat je daar iets met scherpte diepte mee wou doen, maar dan zou ik ook een onderwerp er in plaatsen. Nu is je foto een beetje leveloos.
Ik hoop dat je hier iets mee kan Peter
Succes verder.
Groet André

Canon 5D MKII - Canon Ef 17-40mm f/4L - Canon Ef 24-105mm f/4L - Canon EF 70-200mm f/2.8L USM
- EF 50 mm 1.8 MK II - Flitser 430 ex.

Site Mijn foto's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar