Wat werk van de afgelopen tijd

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik heb de laatste tijd ok niet echt stil gezeten. Hier wat plaatjes die maakte. ik ben benieuwd naar jullie op en aanmerkingen

#1 Chickenfoot, 013 Tilburg
Afbeelding

#2 Komatsu, W2 Den Bosch
Afbeelding

#3 Peter Pan Speedrock, W2 Den Bosch
Afbeelding

#4 Pien Feith, Effenaar Eindhoven
Afbeelding

#5 Blaudzun, Effenaar Eindhoven
Afbeelding

#6 Barefoot Trilbies., Popei Eindhoven
Afbeelding

#7 Fahrenheit Twins, Popei Eindhoven
Afbeelding
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Mooie selectie Marc.
Top!
(alleen #4 vind ik minder in deze serie) en foto 6 en 7 zijn niet te zien (flick-r ligt eruit geloof ik)
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Aaah - nu zie ik ze.
#6 is ook wat minder vanwege de zangeres die de grenzen van de foto af aan het tasten is. ;) Minder, maar niet slecht. Geenszins.
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Thanx Nando. Ik snap wat je bedoeld met #6 en kan het daar wel mee eens zijn (wat betreft die grenzen :)). Misschien dat de gitarist te ver afstaat, want het ging me om zijn mimiek. Nonderdju, nog niet genoeg mm :p. #4 vind ik juist erg gaaf, maar dat zal smaak zijn.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Puike platen hoor. Het moment "pakken" heb je keurig gedaan!!!
Ook mooi dynanisch licht, zeker de eerste platen!!! :D :D :D
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Dank voor je reactie Jo.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Hee, tof, dat eerste concert was ik bij. Vroeg me toen nog af of er EOS-sers bezig zouden zijn!

Nu op een telefoon, morgen ga ik op vol formaat genieten :-)!
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

En? hoe bevallen ze op vol formaat?
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Mooie serie! Gepoogd nog wat 'nieuw' commentaar te geven....

#01: Gewoon MOOI! Ondanks dat ie in't midden staat, gewoon erg netjes, mooie uitsnede en mooi met de verlichting om hem heen.
#02: Vindt het gezicht er niet helemaal lekker uitkomen. Op dit scherm (laptop) lijkt het of het thv het oog bij de haren niet helemaal scherp is (wel op de ogen!) waardoor hij voor mij nét niet 100% qua kijken is.
#3: Super! Mooi vastgelegde interactie, mooie omzetting en belichting. Kan ik naar blijven kijken. Zo kan het en zo moet het ook qua fotografie op de podia.
#4: Apart, zeker in de zin van mooi. Komt echter doordat ie zo anders is in deze serie niet helemaal tot zijn recht. Jammer van het hoofd recht onderin, zonder zou ie net mooier zijn. Maar die gasten begrijpen dat gewoon niet als ze muziek maken! :-)
#5: Blaudzun.... Die karakterkop had er van mij nog wel wat meer mogen uitspetteren. Wat groter in ieder geval. Maar begrijp je keuze, ook mbt de verlichting die een mooie sfeer geeft.
#6: Machtig! Qua mimiek van de gitarist dan. Misschien in vierkant formaat zetten, zonder zangeres? Komt ie nog sterker er uit.
#7: Lekker plaat, nog lekkerder als zijn gezicht iéts meer in beeld was geweest.

Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Dank je Jan Piet,
Een reactie waar ik zeker wat mee kan.
@#2: Hier snap ik niet helemaal wat je bedoeld
@#5 Blaudzun. Ik heb er wel een par van dichterbij. Het ging mij inderdaad ook om de dame links.
@#6 Min of meer dezelfde reactie als Nando en ik kan me er in vinden (is makkelijker na een maand ;))
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar